Організація інклюзивного навчання
"Про затвердження Концепції розвитку інклюзивної освіти" (наказ МОН № 912 від 01.10.10 року)
"Про затвердження Положення про спеціальні класи для навчання дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітніх навчальних закладах" (наказ МОН від 09.12.2010 р. № 1224)
"Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах " (акт Кабінету Міністрів України від 15 серпня 2011 р. N 872)
-
„Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. № 346 і від 14 червня 2000 р. № 963” (введення посади асистента вчителя загальноосвітнього навчального закладу з інклюзивним та інтегрованим навчанням)
"Про організацію інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах" Лист Міністерства № 1/9-384 від 18.05.12
"Про організацію психологічного і соціального супроводу в умовах інклюзивного навчання" (Лист Міністерства 1/9-529 від 26.07.2012)
- "Про визначення завдань працівників психологічної служби системи освіти в умовах інклюзивного навчання" (Лист МОНмолодьспорт від 02.01.2013 р. № 1/9-1)
"Щодо одержання документа про освіту учнями з особливими потребами загальноосвітніх навчальних закладах" (лист МОНмолодьспорт від 02.04.2012 р. № 1/9-245)
Навчальні програми та рекомендації
Для дітей з затримкою психічного розвитку:
- Іноземна мова (англійська) 5 – 9 клас
- Історія України та всесвітня історія 5-9 класи
- Математика 5 – 9 класи
- Природознавство 5 - 9 класи
- Українська мова 5-9 класи
- Фізика для 7-9 класи
- Програми 1-4 класи
- Програми 5-9 класи
- Фізична культура;
- Історія України, Всесвітня історія, Правознавство;
- Математика, Алгебра, Геометрія, Фізика;
- Музичне мистецтво,Образотворче мистецтво, Художня культура;
- Природознавство, Біологія, Географія;
- Українська мова, Зарубіжна література;
- Хімія, Основи здоров`я;
- Українська література, Англійська мова;
Для розумово відсталих дітей
- Географія 6-9 класи
- Основи християнської єтики 1-4, 7-11 класи
- Математика 5-10 класи
- Образотворче (візуальне) мистецтво 5 – 6 класи
- Методичні рекомендації з тематичним плануванням до вивчення навчальних предметів у 5-х класах загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей
- Основи Здоров'я 5-10 класи
- Природознавство 6 - 9 класи
- Соціально-побутове орієнтування 5-10 класи
- Трудове навчання 4-10 класи
- Фізика і побутова хімія 7-9 класи
- Історія 7-9 клас
- Українська мова та література 5-9 клас
- для розумово відсталих дітей - математика, фізика і хімія у побуті, для 5-10 класів
- для розумово відсталих учнів - Я і Україна, природознавство, географія, основи здоров'я, образотворче мистецтво, для 5-10 класів
- для розумово відсталих учнів - Трудове навчання: "Швейна справа","Квітникарство", для 5- 10 класів;
- для розумово відсталих учнів - Соціально-побутове орієнтування, для 5- 10 класів;
- для розумово відсталих учнів -з російської мови з навчанням мовами національних меншин, для 5 - 10 класів ;
- для розумово відсталих дітей "Виховна робота"для 5 - 10 класів.
Особливості психічного розвитку дітей